I was told

Vi kör en engelsk titel för att det är så incredibly awesome... eller för att det låter sjukt fult på svenska.
Jag blev i alla fall tillsagd att uppdatera. Ni vet ju hur det är med det där! På Tribeca har vi inget schema, vi kör som vi själva känner för! Alla får samma lön ändå, så det spelar ju egentligen ingen roll. Ja, jag får betalt för att inte blogga. Jag får betalt för att blogga också.  Det är ni som trofast och lojalt kommer hit varje dag som ger mig pengarna.
Nej, skämt åsido. Jag får givetvis inte betalt för Tribeca, det vore snäppet galet... den här bloggen existerar knappt.
Det var allt från mig. Klockan är 02:41... good night Europe, Asia, Oceania and all of the Americas... Random ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0