Kameraproblem

Okej... jag har egentligen hundratusentals anledningar att skaffa en ny kamera, men det är alldeles för ointressant för att skriva ut här... så det räcker med några få...

+ Min nuvarande systemkamera är alldeles suddig och jättesvår att fokusera med. (Det blev så efter att brodern min lånade den i Italien... grr :P)
+ Jag kan inte filma med den.
+ Den är otympig... (Visserligen är väl alla systemkameror det, men ja :P)

- Jag vill ha en Canon EOS1000D, men de kostar nästan 4000 kronor...
- Jag har inte råd.
- Min kamera är bara ett år gammal.


Skulle jag sälja den så hade det nog inte gått på mer än 800 kronor, max 100 kronor, eftersom den är i ganska dåligt skick (ja, det med att den inte fokuserar så som den ska. Har alltid haft problem med det, och man orkar ju inte alltid fixa med manuella inställningar... vilket inte heller fungerar, eftersom den är så suddig att ALLT ser suddigt ut! Fuktskada?)... ångrar nästan att jag lät Daniel låna den nu... men, men... bara en anledning att skaffa en ny, bättre... åh, vad jag hatar pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0