Heil Reinfeldt!




Den man som har förstört så många liv i fyra år, har folket på sin sida. Den man som själv aldrig har varit sjuk, ska döma hur sjuka andra är. Den person har ni valt som er ledare. Jag förstår inte detta. Reinfeldt är en reinkarnation av Adolf Hitler. Skillnaden är att Hitler dödade folket med redskap och hjälp, Reinfeldt får folket att ta sina egna liv, på ett eller annat sätt.

Ni får gärna förklara det här för mig också, för jag förstår verkligen ingenting. Ni skäms över att SD har kommit in i riksdagen, jag skäms över att leva bland folk som litar på världens största mytoman. SD gör inget mot invandrare som inte Moderaterna gör mot alla andra innanför Sveriges gränser.


Dags att bita tillbaka! Det här är inte den riktning jag vill att Sverige ska ta. Någon måste göra något! Varken SD eller Alliansen ska vara i riksdagen! Detta måste få ett slut!

Kommentarer
Postat av: Pierre Stjernfeldt

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Tyvärr är det S och Vs svek mot sina egna väljare de senaste 20 åren som har försett SD med de röster som krävts för att komma ovanför stecket. Så nu har vi 5 högerpartier i riksdagen. Usch och fy.

2010-09-22 @ 16:39:07
URL: http://www.naturfoton.se/asikter
Postat av: Daniel Gilfry

Ärligt talat - Hitler och Reinfeldt är inte alls lika! Hitler var liten och spenslig och halv-jude. Reinfeldt är stor och fet och hel-jude! Daniel Gilfry, partiledare C.A.M.P. - Sveriges Befrielseparti

2011-07-29 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0