6 september

Hej bloggen! Hvordan har ni det? Haha.

Jag är lite trött idag, eftersom jag inte gick och la mig förrän efter 4 på morgonen (!!!). Fråga inte varför... grejen är ju den att jag nästan aldrig kollar på klockan före jag bestämmer mig för att gå och lägga mig. Korkat va? Jag gick egentligen 3:50, men sen upptäckte jag, till min fasa, världens största spya på min matta... så det var ju bara att gå och hämta papper och sånt... sen såg jag ytterligare en spya precis vid huvudänden av sängen! Mysigt va? I spyan fanns det aluminiumfolie, så vi får hoppas att katten fick upp allt! Sånt är ju livsfarligt att få i sig, det kan ju skära upp hela magen :(


Ursäkta det här inlägget... men snälla, se det från den ljusa sidan: Jag fotograferade inte ;)

Kommentarer
Postat av: mel

hur är det med katten :)

2010-09-07 @ 11:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0