Nej, jag vill inte bli countrysångerska!

Mamma rotar i lådorna och hittar en hel del pinsamma skolarbeten. En bok från 1999/2000, där jag skrev "Veckan har varit bra. Jag har jobbat bra. Jag har lärt mig mycket." på precis varenda sida. Ett gäng uppsatser från början av gymnasiet... jag är 100 på att jag var otroligt oengegerad, för tydligen ville jag bli countrysångerska då? Så vitt jag vet har jag alltid ogillat countrymusik, så det var lite komiskt att läsa. Innan 2016 ska jag ha varit bagare i Tokyo, värd för Eurovision Song Contest, vunnit 4 Oscarstatyetter och varit countrysångerska i USA... bo i Nashville, Tennessee, dessutom...

"Varför bor du kvar här?" Frågade mamma. Bra fråga. Jag ska ju vara countrysångerska nu.

Nej, ärligt. Visst vore det kul... speciellt bagare i Tokyo, liksom... jag som är så bra på att baka. Och bondgården... wohoo. Plocka bajs.

Det enda jag står fast vid är värd för Eurovision. Fast helst vill jag vara med och tävla, alla som känner mig vet att jag inte är så bekväm med att prata inför stora folkmassor... 150 miljoner liksom.


Ett ord: Pinsamt.


Kommentarer
Postat av: mel

wow becca som country sångare ;D hahahaha

2010-10-31 @ 15:04:40
Postat av: Rebecca

Taylor Swift ftw alltså! Haha den countryn funkar, men inte Rednex och det där, aaaaaaldrig!!

2010-11-03 @ 00:06:10
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: mel

hahacool dude :D

2010-11-05 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0