It looks like rain, but that's alright with me

Det låter mysigt när de stora, tunga regndropparna slår mot fönsterrutorna, håller ni inte med mig om det? Fast det är fuktigt och kallt i luften, och det är inte fullt lika mysigt...

Hur som helst, tänkte bara slänga iväg en liten uppdatering. Jag är så dålig på det nu för tiden...

Idag har jag och mamma varit och tittat på den nya lägenheten. Visst ser det fint ut, men läget är ju inte det bästa, det känns som att flytta ut på en bondgård, faktiskt. Jag som så gärna vill lämna Sverige! Ha ha ha, hörde jag någon skratta hånfullt åt mig och slängde in mig i en fattig lantlägenhet mitt ute i landet ingenstand?

Tänk vad härligt att bara kunna slänga alla möbler, ta första bästa flyg och stanna där! Ja, inte på planet då, men ni förstår... jag är så otroligt trött på "landet lagom"... Ukraina vore spännande... (nörden ska ju faktiskt titta på den första deltävlingen i Ukrainas motsvarighet till Melodifestivalen ikväll! Евробачення! Jag är en nörd som ens vet om att de sänder sin första deltävling idag, eller hur? Borde jag skämmas? Heheh).


Fluminlägg nummer 333.

Kommentarer
Postat av: mel

du ska inte flytta utomlands :(

2010-10-25 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0