Incredible

Jag kände mig otroligt normal när jag satt vid datorn fram till 4:15 igår. Ännu mer normal kände jag mig när jag låg sömnlös i sängen och bara glodde tills klockan var åtta på morgonen. Ibland undrar jag hur jag är funtad! Något måste ju saknas i mitt huvud!

Jag vaknade vid ett av att pappa rotade i värmepannan (eller något?), och låg kvar i sängen tills klockan var tre. Möjligen lite över tre, till och med, för att jag väntade på att toaletten skulle bli ledig (det är där värmepannan finns), så att jag kunde duscha... efter det grävde jag i kattsanden (den oanvända, såklart, haha!) och gjorde en ansiktsmask av det. (Jag har gjort en guide över hur man gör det, skulle kunna publicera den här, om ni vill? Det är väldigt effektivt!). Tydligen räckte det inte med lermask, så jag gjorde en ny mask av socker... nu känns det bra igen :)

Så ja, om någon skulle kunna definera ordet "idiot" så hade det uppskattats :)


(Jag är dålig på det där med bilder i bloggen, men jag skyller det på att jag har sålt min kamera och ska köpa en ny i november... vi kan låtsas att jag inte har en annan kamera, hihi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0