Düsseldorf 2011

Jag ska så dit alltså! Är man så korkad att man missade Oslo 2010 så ska man vara tacksam att ett annat grannland ska hålla det nästa år! Det hade lika gärna kunnat vara Azerbajdzjan!

Eurovision Song Contest, alltså... om ni inte förstod det :D


För övrigt har jag varit sjuky busy (jag är lika cool som Andreas Carlsson när jag snackar svengelska, alltså!) med att plugga ryska och lära ut svenska! Väldigt exiting alltså, you can't believe vilken enorm glädje it is to be able att lära folk from Russia, France, Latvia and USA to tala Swedish. Seriously alltså.


Jag har bakat cupcakes också. Helt själv. For the first time like ever alltså.

Kommentarer
Postat av: therese

lägg upp bilder på cupcakesen =)

2010-10-16 @ 15:23:05
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0