5 oktober

Daniel kom hem för ett par dagar sedan. Han åkte igårkväll, men innan det hann vi åka och hälsa på släkten i Halmstad... trevligt. Lite tråkigt när vissa släktingar verkar ha något emot mig. Jag såg bara foton på Daniel hos en av mina släktingar, och den här personen vägrade nästan krama mig. Det känns ju verkligen roligt...

I alla fall, jag sålde min systemkamera igår, så nu är jag 2000:- rikare och ska köpa en ny kamera :D

Och nu kom jag precis in från en långpromenad i det härliga höstvädret. Det är så mysigt när det blåser och löven faller av från träden, och att solen går ner tidigare på kvällen... mys!


Ja... det var typ det jag skulle säga. Haha oj, vad rolig jag är! :)

Hoppas ni har det bra och njuter av höstvädret lika mycket som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0