1 oktober

Jag vaknade 7:22 idag och gick upp ungefär då också. Inte så otroligt smart, kanske, med tanke på att jag somnade klockan 6... men vad gör man? Det är ju någon här som sliter och fixar i golvet i mammas rum, och det är ju tomt därinne, så det låter väldigt, väldigt mycket!

Det svider lite i ögonen nu, och kudden ser väldigt lockande ut, men jag ska försöka hålla mig vaken! Vi ska åka till tågstationen och hämta upp Daniel snart ändå... åh, vad jobbigt detta är! Han kom hit klockan 7 och ska jobba här hela jäkla dagen, haha! Hatar sånt...


I alla fall, eftersom det är så tidigt nu så önskar jag er god morgon och hoppas att ni får en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0