Strangers...

Är jag den enda som störs av att totala främlingar kommenterar mina bilder på FB? Varför gör de det? Och om de nu måste göra det, så kan de väl skriva så att man förstår?




Jag kollade genom mina bilder från balen och såg den där gamla kommentaren. Jag förstod aldrig vad han menade... fortsätt att utforska er skönhet, små älvor?

Jag har dessutom fått lära mig att det inte är positivt att bli kallad för fé... (dels från mässan 2008, då jag och Sara var utklädda till älvor och en lärare frågade... eh... Sara vet vad jag pratar om... haha usch!)






Och hur kommer det sig att jag ALLTID uppdaterar bloggen långt efter midnatt? Jag är inte normal.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad innebär det att bli kallad de då?

2010-05-10 @ 09:14:28
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0