När regnet smattrar mot fönstret

Det åskar ute och regnet smattrar på fönstret. Det blir inte sommar förän man hör regnet, tycker ni inte det? Eller ni kanske alltid hör regnet? Haha... just nu känns det väldigt somrigt, i alla fall. Det regnar, träden är gröna, man kan ha fönstret öppet utan att frysa och det åskar! Fattar bara att man planerar en dagsresa till Danmark... (jag känner mig så skandinavisk!)

Är det bara jag som ogillar solresor? Jag blir inte det minsta avundsjuk när folk berättar att de ska till Gran Canaria eller Thailand... alla åker ju dit! Men resa vill jag ju göra ändå... bara inte dit, haha!

Eh... okej, lite off topic där, men vem bryr sig? Haha... nä ärligt, jag vet inte vad jag ska skriva... men det kommer en nytt student 2010-inlägg senare idag, i alla fall. Den här gången blir det lite mer färgglatt!


Vad ska ni göra i sommar, förresten? Berätta! Hur ser en perfekt sommardag ut för er? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0