Jag kom på en sak...

Eller några saker...


1. Jag saknar att spela teater.
2. Nummer tre slutar aldrig hemsöka mig.
3. Hela Norge firar min namnsdag! Varför, liksom? Jag firar ju inte ens den själv!
4. Jag och Sara delar hjärna.
5. Majoriteten av mina läsare är inte svenska... ändå skriver jag på svenska för att respektera mina svenska läsare.


Haha ;)



Komiskt att översättningarna säger raka motsatsen till det jag skriver. En gång skrev jag "Skandinavien", men Google Translate ville hellre att jag skulle skriva "Kanada". Nu skrev jag att jag saknar att spela teater, och då valde Google Translate att skriva om det till "jag behöver inte spela teater"... hmm?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vi delar verkligen hjärna. :O Läskigt :O ;D Det är ju skit roligt hur vi lyckas pricka allt rätt med hår och naglar. Kramspasm

2010-05-09 @ 09:05:14
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0