Irland och Azerbajdzjan...?

(Jag har precis lärt mig stava Azerbajdzjan utan att googla! Heja mig!)


Men i alla fall, finns det verkligen någon som inte hör hur falskt Niamh sjöng igår?




Och vart sitter Safuras själ någonstans? Allt är koreografi, ingen känsla what so ever! Bara dålig teater... (Lägg märke till när hon börjar springa där mot slutet...)




Nu visste ju jag redan att Azerbajdzjan skulle gå vidare, eftersom folk bestämmer sig långt innan finalen, men att Irland gick vidare kom lite som en chock... hon sjöng ju så förskräckligt illa att man fick ont i magen!

Jag tippade vidare Irland, men nu när hon gjorde så dåligt ifrån sig räknade jag med att Kroatien skulle ta hennes plats, och Sverige skulle få platsen jag "bokade" åt Litauen... Ukraina var lite otippat också. Hon gick ut på scenen i en tunn hudliknande klänning med inälvorna utanpå, och sjöng om jordens undergång... det här blir en munter final!





JAG VET! Jag ville bara visa att jag hade rätt om Irlands dåliga röst och Azerbajdzjans... ja... nu är jag "nöjd" i alla fall, och det blir nog inte mer Eurovision här på bloggen förrän imorgon...

...

VADÅ? Det är ju faktiskt ändå final ;)

Kommentarer
Postat av: Diêgo

Jag tycker också att svenskarna är dåliga förlorare men jag förstår hur viktigt är Eurovision för Sverige, det kanske förklarar negativa reaktionen efter semifinals resultat.



Jag hoppas att Island vinner annars Tyskland är bra. Absolut inte Israel, Spanien eller Turkiet!

2010-05-29 @ 15:17:10
URL: http://armandaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0