Eurovision i Göteborg!

Fy vad bitter jag är på min bror nu! Jag läste precis det här:


"We will shoot the ESC Flashmob Dance in Gothenburg May 11th. Sweden - come along and dance!! The address is the crossing between Haga Nygata and Kaponjärsgatan. Rehearsing starts at 21.00. Tell all your friends and dance with us! Bring colourful clothes and a bottle of water."



Eurovision Flashmob Dance är årets mellanakt i Eurovision Song Contest, och som mina vänner vet är jag ett enormt ESC-fan. Hade jag kunnat vara där så hade jag det, utan tvekan! Jag hade till och med övat in dansen (och jag kan inte dansa!!). Jag visste ju att de skulle komma till Sverige, men jag trodde ju att de skulle komma till Stockholm! Arghh!



Daniel, åker du inte dit så dödar jag dig!! Man missar inte chansen att vara med i Eurovision Song Contest! Åh vad sur jag är, tänk om man hade pengar att boka en spontanresa... (kris alltså, jag har inte råd att åka till Göteborg.)


Såhär såg ESC Flashmob ut i Tyskland... visst blir man sugen på att vara med?


Göteborgare, ni får inte missa det här! Det kommer att bli en internationell megafest! :)

(Och jag är fortfarande bitter som en gammal grapefrukt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0