Did you know?

Visste ni att jag är miljonär?



Wow, alltså! Ska bara skicka mitt för- och efternamn, ålder, land, telefonnummer (och allt annat som möjligen kan behövas för att pengarna ska komma rätt). Grejen är ju den att, förutom den här miljonen i amerikanska dollar, har jag också vunnit 100 000 pund på ett irländskt lotteri. Härligt att vara så ekonomiskt oberoende utan att behöva göra något! Wohoo för mig!

(Nu glömde ju jag att blurra mailadressen, men jag hoppas att ni är smarta nog att inte gå på det här...)


Kommentarer
Postat av: Steven

haha, this is from a dutch address, those people should be more careful with their login!



also I'm sorry to inform you but this might be a scam... I don't think you will be receiving any money.



I hope I didn't spoil any euphoric dreams for you, life can be cruel sometimes!

2010-05-10 @ 22:51:47
Postat av: Rebecca

Steven: WHAT?! But I already sent them my info! Oh God, what am I gonna do?!?!



Haha ;P

2010-05-11 @ 01:14:00
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0