Åska eller trummor?

Jag sitter här i vardagsrummet och försöker bestämma mig för om drum and drill-gruppen går här ute någonstans, eller om det fortfarande åskar...  det är lite svårt att urskilja de två ljuden, men jag tror att det är trummor... karnevalljud... fast utan musik.


Hur som helst, jag tömde precis min kamera och hittade den här mysiga bilden:


(Det mysiga är alla blommor... vädret var inte det minsta mysigt den dagen!)

Och den här...



Tanken var att jag skulle kolla hur min fläta såg ut... jag är för lat för att gå till spegeln, så vad gör man? Haha, minen är ju ganska rolig, lite sådär härligt klämkäck ala Blondinbella... fast lite mer åt muminhållet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0