8 maj

Ciao! Hur mår ni? Jag mår inte alls bra faktiskt, men det får jag försöka glömma bort, för ikväll ska jag ju se ESTAs nya föreställning! Ska bli jättekul, så jag hoppas att jag mår bättre längre fram idag... just nu känner jag ig både förkyld och febrig, dessutom känns det (helt ärligt) som om det är november... hur kan det kännas så? Och så har jag en speciell känsla i huvudet som jag bara hade när jag var liten, och som påminner mig om när min mamma läste en bilderbok för mig när jag var runt tre år gammal... helknäppt!


Jag hade dessutom en väldigt läskig mardröm om Sebastian från Den lilla sjöjungfrun... Han stod bakom min gardin och tittade runt (jag kunde se hur ögonen snurrade i skuggan). Nu när jag tänker på det så kan jag inte hålla mig för skratt, men just då var det skitläskigt... när jag tänker efter så vaknade jag precis i alla mina drömmar inatt... alltså jag drömde att jag precis hade vaknat...


Ehh... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0