6 maj

Åh vilken jobbig natt det var! Jag kände mig lite som Allison Dubios från Medium, för det var precis en sån dröm! Inte hjälpte det att vakna heller, för så fort jag somnade om så hamnade jag där jag slutade... men det jobbiga är att jag inte riktigt minns något ur drömmen, föruom att den handlade om en indisk familj som var på en strand... sen kom ett stort kattdjur... sen var det något om ett smyckeskrin... det var sjukt invecklat och jobbigt, och jag är helt slut!

Jag mår dessutom som en elefantrumpa idag, så nu ska jag titta på lite webb-tv... (jag orkar inte slå på TVn... och så har jag inte kanalen jag "råkar" titta på... haha!)


Det kommer förresten en ny del av Caddy lite senare idag, och då får Caddy ge rum åt Selena och hoppa ut ur serien för en dag... haha! Ska bli kul ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu ska du höra något roligt.

Sara och Becca i dramasalen någongång i februari:

Idag är det sjätte maj/mars.

Eller är de det..? Nej.. eller jo det måste de ju va.. x) Eller hur va de nu vi sa?

2010-05-06 @ 20:39:33
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0