23 maj

Hej folk! Åh, jag sitter här i soffan med en påse chips och tittar på nån deprimerande dokumentär... känner mig normal. Jag är så sjukt trött att jag knappt orkar andas! Vad ska jag göra?! Haha.

Idag gick jag upp strax efter 10:30 (endast för att titta på Eurovision Countdown...) Det är nästan rekord på senaste tiden! Jag sover ju i en evighet, och det är alltid sol innan jag går upp, och sen blir det molnigt igen... toppen, va?

Igår var det dock väldigt mysigt väder, så jag och mamma åkte runt lite och hamnade... nånstans...


Vet att det ser ut som en töntig turistbild, men jag bor faktiskt där! Jag är miljonär! Ignorera min exklusiva outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0