17:17

Nu är jag tillbaka vid min gamla, tjocka, illaluktande Toshiba... Varför måste helt enkelt allt krångla för mig? En så dyr dator borde ju inte gå sönder, menar jag...

Nu vet jag inte hur länge jag kommer tvingas sitta vid den här skiten, men pappa tror att det kommer att ta några veckor innan jag får en ny dator/tillbaka min andra... åh, det här suger verkligen! Jaja, högtalaruttaget fungerar ju i alla fall här, men Enterknappen är borta (får trycka på en vass pigg istället) och tangenterna sitter ovanligt långt ifrå varann. Dessutom fugerar (ser ni?) inte alla tangenter hela tiden... orkar inte trycka sönder datorn för en ynka bokstav, så ni får ha överseende med det.


Ci ao er ZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: mel

buhu ;)

2010-05-01 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0