13 maj

Hola! Nu är det ju väldigt sent, men jag tänkte slänga in lite bilder från dagen ändå.


När vi spontanåkte till McDonald's upptäckte Sara att bensinen höll på att ta slut... det var lite kul, det där, eftersom ingen av oss har tankat en bil förut. Emmi gick in på macken och bad om hjälp... haha!



Sara: "Ta en bild på mig och lägg upp den på bloggen sen!" ;)
(Hon hälsar dessutom att ni inte ska köpa CBO-burgaren. Den är god, men inte bra för magen!)


Singstar hos Annie! Disney, Abba och 80-tal för hela slanten, haha! Oj, oj...


Jag hade precis gått av den där slänggungan och skulle hjälpa Sara att komma upp. Olyckligtvis var den blöt när jag satt där... och det blev ingen liten fläck, heller! Haha, det var lite komiskt, må jeg si!


En totempåle!


Jag, Hanna och Sara skulle se tjuriga ut, fast jag och Sara lyckades inte så bra... vi såg mer ondskefulla ut, tycker jag.


Älskar den bilden! :)


Nu tog vi ju nästan 400 bilder, men jag utgår från att ni inte vill se resten... haha!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så många bilder? :O :O Coolt :D Jag vill ha alla bra ;D Vare sig jag finns med eller inte. Och du, du som har bilden på mig när jag äter CBO lägg ut den igen och skriv ÄT INTE DENNA SAK!!!!!!!!!! Den är inte bra för magen. Lovar. Jag kommer aldrig äta den igen. Kramspasm

2010-05-14 @ 08:51:42
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0