Grattis Anna Bergendahl!

Jag måste medge att hon har en otrolig star quality! Kan man trollbinda fyra miljoner människor med en så tråkig låt, så förtjänar man en sångfågel, utan tvekan!

Men hur oförutsägbart var det här då? Oförutsägbart för mig är när det går emot oddsen, emot kvällstidningar och emot vad man själv tror... det gjorde det verkligen inte! Innerst inne visste nog vi alla att Anna skulle vinna...

Hur det kommer att gå i Norge är en helt annan sak. Vi tävlar i samma semi som dessa länder:


Danmark


Armenien


Irland


Bulgarien


Kroatien



Och så klämmer vi in Anna också...

Sverige



(Det är fler länder med i vår semifinal den 27 maj, men dessa är de bästa enligt mig...)


Jag måste säga att vår låt är väldigt klen jämfört med de andra låtarna. Bulgarien och Armenien är två favoriter hos mig, och Anna har inte varit min favorit alls...

Vad tror ni om våra chanser att komma till finalen den 29 maj? Hopplöst eller hoppfullt? Jag hoppas i alla fall att Anna byter kläder och frisyr tills dess... jag är inget fan av hennes look, om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0