A Midsummernights Dream

Glad midsommar allihopa! Hoppas ni mår bra!

Jag har precis glott i resebroschyrer och ätit midsommarmat med mamma, och nu sitter jag i soffan och äter godis... ganska osmart, med tanke på att jag redan är proppmätt...


Jag fick order att lägga upp fler bilder från gårdagen, så här kommer några ;)



Signaturen och ledmotivet till mitt liv. Fish face!! I am a fish from Paris and I come in peace... (kolla detaljer om ni inte fattar... haha åh, min humor...)


Möt Anna Anka och hennes fyra barn!



Marielle och jag... om jag minns rätt så sa jag "fjortisbild" innan bilden togs, det är min ursäkt till... minen... Haha!


Och nu ska jag titta på Pretty little liars! Woot woot! :)

Kommentarer
Postat av: mel

du fick ta bilderpåmig ;)

2010-06-25 @ 18:48:52
Postat av: mel

hihi ;)

2010-06-25 @ 19:19:03
Postat av: nela

Glad midsommar. Och det gröna Tribeca uppe i hörnet syns inte längre. humor med anka och hennes fyra barn. :-) kram

2010-06-25 @ 20:19:05
URL: http://sens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0