Musiklista

Favoritlåt just nu:
Missing you - The Saturdays

Senast köpta album:
My cassette player - Lena

Bästa album att ge bort:
Längtan - Timoteij

Bästa bilmusik:
Can't be tamed - Miley Cyrus (hela albumet)

En låt jag hatar att älska:
Cherry bomb - The Runaways

Bästa konsert jag har sett:
Har inte sett så många konserter ;)

Jag önskar att jag skrev denna låt:
I'm yours - Jason Mraz (hur länge låg den på topplistorna, egentligen? Fyra år? Makalöst!)

Låten jag alltid sjunger i duschen:
Jag sjunger inte i duschen, men hade jag gjort det så skulle det vara Satellite av Lena!

En låt de borde spela på min begravning:
Happy girl - Bubbles :)

En artist jag respekterar:
Alla!

När jag är nere lyssnar jag på:
The Saturdays

Mest underskattade artisten:
Molly Sandén

Mest överskattade artisten:
Justin Bieber

Sämsta låten i historien:
Success - Kissie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0