Historia

Jag hittade massor av dolda mappar på datorn, med bilder som jag inte har sett på flera år! Titta här, till exempel!




Hahaha ohh, när var detta? 2006? 2007? Vi poserade mer än vi pluggade ;)


Nämnde jag att vi poserade mycket? :D


Visste ni att jag hade blont gult hår? Inte så överdrivet länge, dock ;)


Ohh vad barnsliga vi såg ut! Min och Saras första föreställning tillsammans, 4 februari 2007 ;)


Sara var blondin ;) (det är hon ju visserligen nu också, men inte riktigt samma nyans... haha :P)


Galna Salore som alltid hördes i korridorerna, och retade gallfeber på både elever och lärare... på den här bilden hade vi precis kladdat färdigt våra kolteckningar på bildlektionen.


Haha oh mein gott... 2006, innan jag hade fyllt 16 och innan jag började gymnasiet... Kalmar med la familia... jag var sjukt mager på den tiden...


Den här bilden är inte så gammal, jag tror att den är från våren 2009, men det var sjukt längesen jag såg några av bilderna vi tog då... det var ett arbete i Fotografi, och jag skulle föreställa Angelina Jolie... haha jag tycker mer att jag ser ut som en anka med pollenallergi...



Det var allt... (nej, det var inte ens hälften, men det är allt jag vill/orkar visa... jag älskar att gå genom gamla bilder :P)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickade inte vi den där du försöker likna Angelina Jolie till ett ställe tillsammans Kommer ihåg den och en del bilder som jag sett någon annanstans.



Tack för de sidor du hänvisade till. Ska se om det blir något. Men har du fått tjäna ihop lite? har du fått betalt ännu eller vet du hur det funkar med betalningen?

2010-07-06 @ 23:00:11
Postat av: Nela

Ge mig en speciel länk som du får från sidorna där du är medlem så att du får extra poäng för det står att man kan få extra poäng ju. Kram

2010-07-06 @ 23:26:52
URL: http://sens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0