Elfte juli tvåtusentio

33 grader i skuggan och lite regn kommer och går. Luften är tung och kvav, vilket gör det lite jobbigt att andas. Känslan i luften är tung vart man än går och det är väl ganska enkelt förklarat. När någon med så stor vänskapskrets väljer att sluta leva i unga år, så känns det nog ganska hemskt för alla. Jag kände inte den här personen, men många jag känner gjorde det. Bland andra min egen bror.


Som sagt, även om jag inte kände den här personen, så mår jag väldigt dåligt över det som hänt. Själva tanken att någon mår så dåligt att den är villig och beredd att ta sitt liv, får mig att må illa.


Så till alla er som mår dåligt. Prata med någon om det, berätta precis hur du mår. Det finns alltid en annan väg och det kan bara bli bättre. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det som har hänt??? Är det någon som tagit livet av sig?? :S

2010-07-11 @ 21:33:18
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0