Dagens...


Dagens humör: Lite seg och uttråkad, möjligen grinig :P
Dagens mående: Bra... fast jag åt för färsk gräslök, så det svider lite i magen!
Dagens borde: Jag vet inte, borde kanske ha städat lite? Jag har inte så många måsten nu för tiden, tyvärr!
Dagens frisyr: Snedbena och lösa Hollywood-lockar... typ :P
Dagens klädsel: Samma klänning som i headern :)
Dagens planer: Sova!
Dagens vill ha: Pengar och världens kunskap i musikproduktion! Och en fin sångröst, men det önskar jag varje dag :D
Dagens längtan: Oslooooo!
Dagens fundering: Många olika funderingar! Finns inte en chans att jag skulle kunna komma ihåg allt :P
Dagens beroende: Lökringar... I know, I'm bad... skulle ju sluta med sånt!
Dagens tråkigaste: Daniel åkte hem igen :(
Dagens tidning: Haha... Hänt Extra?
Dagens låt: Missing you, The Saturdays!



(Haha, det funkar inte att bara ta låten, så det blir lite musikvideobomb den här veckan... ni får ursäkta mig... eller bara tåla det, jag bryr mig inte :))


För övrigt har jag precis avslutat en ny låttext! Det händer faktiskt ganska ofta nu för tiden, kul! Men jag tror inte att jag bashcij noshckar meinna jevruvisuut ijar... (alla älskar gibberish! Det är tyvärr för hemligt för era ögon än så länge ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0