7 juli

Idag fyller fina Emmi 19 år! Härligt att fylla år den sjunde i sjunde, måste jag säga... måste betyda tur på nåt sätt, eller vad tror ni?






För övrigt vaknade jag ganska nyss. Jag somnade mellan 6 och 7 imorse, och det med extrem koncentration! Jag var helt enkelt inte det minsta trött, och solen lyste in i mitt rum på alla möjliga håll redan innan jag gick och la mig... helkul, alltså!  Så går det kanske när man bestämmer sig för att skriva en låt missinassen (in the middle of the night... dumma Google :P)

På tal om låten! Jag läste precis genom den för att se om den var värd att stanna uppe till morgonsolen för, och vet ni? Det var den ;)

Lite lagom skryt, sådär. Haha! Och gissa vad jag ska titta på nu? Pretty... little... LIAR, LIAR, pants on FIRE! (Det är nu ni ska skratta... eller le lite, i alla fall...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0