2am, wide awake!

Jag har verkligen varit usel på att blogga, men ändå haft en del besökare... det känns otroligt egoistiskt och pinsamt, så jag ber om ursäkt för det! Jag har helt enkelt inte haft lust att skriva, eller ens något att skriva om överhuvudtaget!  Jag har inte gjort så mycket, förutom planerat lite hemligheter, som ni inte får veta ;)


Men jag blev nästan mordhotad igår av Marielle... hon ville så gärna visa er hur ondskefull hon kan vara, och jag älskar ju livet så...



Jag vet inte vad hon försökte säga med det där... Hon hällde alltså en hel flaska vatten på mig... "Becca, du borde duscha" kanske? (Det mesta hade torkat innan den bilden togs... ni skulle sett det från början, haha!)

Jag ser förövrigt ut som Barbarpappa på den där bilden, men det är oväsentligt...

Kommentarer
Postat av: mel ;)

hihihihi ;) du såg ut att koka så ville svalka dig ;)

2010-07-16 @ 13:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0