2 juli

Mina tankar går ungefär såhär idag:

♥ Jag har nog världens mysigaste katt. Hon vill hålla tass, och när jag flyttar på min hand så piper hon som en kattunge... hihi!
♥ Lena Meyer-Landrut ska tydligen representera Tyskland i Eurovision igen nästa år... är det rättvist? Är det rätt för hennes skull? Är det inte bäst att sluta på topp, menar jag? Tror ju inte hon vinner igen, om man säger så...
♥ Hur tusan kan det vara så varmt ute? Grannarna lyssnar på afrikansk musik... är jag i Sverige överhududtaget?
♥ Varför säljer de inte iste på Konsum?!
♥ Jag vill åka till Frankrike.
♥ Jag vill åka till USA
♥ Varför är det så dyrt att åka utomlands?
♥ Varför är det så dyrt att leva?!

Ungefär så, nånting...

Vad tänker ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0