Haiti

Eftersom jag har så dåligt med pengar och inte kommer få fylla på min mobil på flera månader, så kunde jag inte skänka mer än 10:-, men det är ändå pengar! Egentligen fattar jag nog inte varför man måste ha pengar, kan de inte bara hjälpa? Som sagt, jag hatar pengar!!




Och där har ni mitt bevis. För till skillnad från vissa så har jag bevis på att jag skänker pengar...


Vill ni hjälpa till? SMS:a:

10KATASTROF till 72950 (du skänker 10 kronor till Rädda barnen)
KATASTROF till 72950 (du skänker 50 kronor till Rädda barnen)
STAR till 72930 (du skänker 100 kronor till Hoppets stjärna)
LIV till 72990 (du skänker 50 kronor till Läkare utan gränser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0