För evigt er

God morgon!

Eller det kanske inte är morgon längre? Jag vaknade för en timme sedan, i alla fall! Nu har jag verkligen vänt på dygnet! Haha ;P

Jag kollade precis genom gamla bilder på datorn (igen!) och ramlade in i en mapp från januari förra året... bilderna där var från när jag, Sara och Louise var hemma hos Sara och skrev på manuset till För evigt er... fy vad jag saknar den tiden! Det var så stressigt och jobbigt, bara Salore vet hur himla arga och ledsna vi var när hela filmen raderades av misstag! Lätt en av de hemskaste dagarna i mitt liv! Och ännu värre var det när vi klippte ihop filmen igen och märkte att vissa namn i rollistan saknades, eller hur arga vi blev när någon kom och tog ut DVD:n ur brännaren när vi var och repade för Glasblåsarns barn - dagen innan premiären! Haha jösses vilken stressig tid det var! Men det ordnade sig i alla fall till slut, även om filmen blev riktigt amatör-B! Vi blev dock lite sura över att allt vårt arbete inte lönade sig för betyget, och vi alla bara fick VG (för att vi lånade låten On my own av Delta Goodrem...?)

Det var jättehemskt då, men nu saknar jag det!


Den enda gången vi kollade genom det filmade materialet på äkta filmskaparvis! Hihi.



Blev sjukt sugen på att skriva manus igen... jag är riktigt dålig på att skriva vanliga berättelser... ni vet, grammatik och sånt... annars hade jag nog gjort det istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0