God jul!

God jul på er allihopa! Hur kommer detta sig? Läsarantalet har dubblats och jag har inte skrivit på jättelänge! Helt otroligt! (Dubblats i detta fall betyder ungefär tio mer läsare än förra veckan, haha! Mycket ändå för Tribeca ;))


I alla fall... detta sammanfattar mitt liv sen jag uppdaterade sist...



Singstar med Mel...


Fjortisbilder... hah!


Och allmän musikalisk kreativitet! Detta är en av väldigt få saker som gör mig lycklig. Att skriva färdigt en låttext, att skriva färdigt ett melodistycke, att dela med mig och att inspireras av andra... och att genom folk som Marielle få reda på nya sätt att se på musiken. När jag skriver musik så har jag redan i första versen bestämt mig för hur det ska låta, vilken genre det ska vara och hur bakgrundsmusiken ska låta... Marielle har ett helt annat sätt att arbeta, och det tycker jag är sjukt spännande! En relativt ny text fick en helt ny genre för några dagar sedan och det ska bli intressant att se hur den utvecklas! :)

Nu ska jag återgå till soffan och se färdigt en film med mor min. Ha en fortsatt trevlig julafton, alla ni som firar det! Ni andra kan ha tråkigt... haha skojar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0