Korkad idé

Jag sov drygt en timme igår/inatt (lär mig aldrig det där), och så gick jag upp 4:25... jag tror att buss- och bilresan till Oslo varade längre än vi faktiskt var där, då resan tog ungefär tolv timmar sammanlagt... hur som helst, Oslo är absolut den bästa staden jag har varit i! Jag älskar Göteborg, Stockholm och Köpenhamn, men Oslo är så mysigt! Det är stort, men litet, och det är konst överallt! Dessutom är norrmännen otroligt trevliga, jämfört med svenskar och danskar... no offence ;)


Det hände dessutom en lite komisk sak utanför det kongelige slott, men det tar vi imorgon, tycker jag ;)


Världens coolaste skulptur. 144 människor i hög och massor av plågande jättar(!) runtomkring... vem kom på den idén?!

(Ja, bilden är galet mycket redigerad, men vad ska man göra klockan 02:22 när man är så trött att man inte är trött längre? Vem sa sova? Bra idé...)

Kommentarer
Postat av: therese - seul.blogg.se

cool bild!

och kul det där med kungen haha ;P

2010-08-18 @ 00:15:42
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0