Bahh.

Varför uppdaterar jag bara på natten?

Just det. Jag har bloggpaus... och jag glömmer bort det på natten.

Okej, i alla fall, jag har inte kunnat skriva en låtrad på tre veckor! Vad är det för fel med mig? Jag kan alltid skriva något! Jag får nästan ont i magen när jag tänker på det... hur tusan ska jag få ihop allt på en månad? Herregud. Hjälp mig. Mylifekindadependsonthis...


Bahh. BAHH! Får försöka kladda ihop en monolog innan jag somnar... monologer är lätta att skriva...
Manus... manus har jag inte skrivit på evigheter... VAD HÄNDER MED MIG?! Åhh... oh well... åhh kom precis på en sak som dödar lite hopp... JAG VILL STÄMMA DIG! ER! DEN! Åhh... (vet att ni inte begriper någonting av det här, men tyvärr kan jag inte berätta mer... tystnadsplikt typ... deadline burning... åhh... INSPIRATION?!)

Kommentarer
Postat av: Nela

Hej!



Behöver du insiration, gör något ovanligt tänkt på något konstigt och skriv ner några ord så kanske det kommer sen. Eller ha papper och penna när du äter fundera så kan det komma.



Saknar dig!

Kramar.

2010-08-06 @ 22:16:45
URL: http://sens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0