15 augusti

Jag sitter i vardagsrummet med handduk i håret. Mamma håller på och lär sig sin nya (min gamla) mobil. Hon fattar ingenting, det syns. Varje gång hon är irriterad så spänner hon underläppen, haha. Jag försöker förklara att det inte är några konstigheter (inget konstigt alls!) jämfört med hennes gamla. Det är nästan samma mobil, bara annat utseende, men det hjälper inte det minsta!

Det var lite jobbigt här innan. Jag planerade att duscha idag och tvätta håret imorgon, men det var en ganska korkad idé, eftersom pappa kommer hit kvart över fem... jag hade aldrig hunnit! Så jag duschade nu för en timme sedan, och tvättade håret nu... slöseri med tid, eller vad? Förresten... pappa kommer 5:15 imorgon... vilket betyder att jag måste gå och lägga mig snart. Jag = Gå och lägga mig före midnatt = Say what?! Jag måste gå upp vid tre på morgonen, och det är ungefär då jag brukar gå och lägga mig vanligtvis... sjukt, va?

Och nu sitter 99% av er och tänker "vad tusan snackar hon om?". Det ska jag berätta för er, mina kära paprikor! Jag ska till Oslo imorgon! Woot woot :) Vi har kollat runt efter sevärdheter och sånt, men det verkar inte finnas så mycket att se eller göra där... har ni förslag så får ni gärna lämna dem i kommentarerna :)

Kommentarer
Postat av: mel

ha det så kul i oslo :)

2010-08-16 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0