Rubrik

Just nu sitter jag i soffan med ett par hemska hörlurar på huvudet (som ekar och sitter alldeles för trångt... de trycker precis under kindbenen, så det är inte så bekvämt...) och lyssnar på Anna Bergendahls nya album på Spotify (älskar The Army!). Ute är himlen alldeles grå och dimmig, och jag väljer att tro att det är askan från Islands vulkanutbrott, och inte ett enormt regnoväder... även om det mycket väl kan vara det...

Jag har också ett fint litet plåster på lillfingret, för att jag nyss upptäckte att jag hade skurit upp halva fingret utan att veta det? Kände det först nu när jag tvättade händerna, så det måste ha hänt nyligen... (jag är väldigt paranoid och tvättar händerna minst 50 gånger varje dag, haha!)


Hittade också mitt gamla björnhalsband från Leksand (som jag hela tiden trodde var från Dovre? Haha fail!), så jag är glad nu! Fick det av pappa för ett par år sedan och hade på mig det i två år (vilket är personligt rekord, haha)


Och nu ska jag vila öronen... eeeek!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det minns jag inte att jag sagt.

2010-04-17 @ 09:48:47
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0