7 april 2010

Åh vad jag har tråkigt idag! Min hjärna känns helt mosig och vädret är under all kritik! Men vad ska man göra åt det? Det kanske kommer att vara såhär hela april nu... ni vet, aprilväder... lite regn, lite snö, lite solsken, lite 25 grader hit och dit... vi klarar det, i maj blir det bättre, tror ni inte det? Eller bor ni i delar av landet/världen där det alltid är fint väder? Haha... inte avundsjuk.

Vad sur jag låter... jag är inte sur på er, det lovar jag! Jag var dock lite sur innan idag, när jag misslyckades så totalt och hänsynslöst med den fräcka Aisha-flätan... jag är så sjukt trött på den där vanliga luggflätan nu att jag nästan spyr på den... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0