Träningsvärk...

Hej bloggen! Jag kom precis hem från NK (läs: Rusta...) och jag kan nog säga, med handen på hjärtat, att det här är den värsta träningsvärken jag någonsin haft i hela mitt liv! Ahh! Mina stackars små vader! Jag kan inte räta ut benen, och jag kan inte sätta mig ner, jag kan inte ens röra vid den övre delen av vaderna utan att det gör pissont... hur lång tid tror ni jag överlever detta? Jag är ingen kämpe, direkt... höhö!


Hur som helst, jag och mamma var på Rusta för att köpa julgardiner, men vi köpte en liten minitomte och en söt ekorre istället... (jag har alltid velat ha en ekorre... levande eller prydnad spear ingen roll!)


Och här kan vi låtsas att det finns en bild på min lilla tomte och ekorre. Ser ni? Söta va? ;P

Kommentarer
Postat av: mel

stackare :P

2009-11-28 @ 16:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0