Otursdag

Jag borde nog binda fast mig för resten av dagen, för allt jag gör blir fel. Jag skulle rama in ett par fotografier och skär upp hela pekfingret på de där spännena bakom ramen... sen hugger jag samma "spänne" precus under nageln på ett annat finger, sen snubblar jag på bordet och slår mig hårt i foten...

Dessutom funkar internet bara ibland och datorn glömmer bort alla mina inloggningsuppgifter så jag får fylla i allt själv... åh vad arg jag är! Blä på livet idag, alltså... haha.


Dessutom ser det ut som en svinstia här och vad man än gör så blir det inte det minsta bättre... varför är det så?

Kommentarer
Postat av: Marielle

stackars ray-becca :(

2009-11-20 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0