No fun!!!

Åh vad tiden går långamt! Usch, alltså. Jag tittade på klockan, suckade, tittade bort i vad som kändes som en evighet, tittade på klockan igen och det hade gått 18 minuter... jag kunde knappt minnas att jag kollade på klockan för arton minuter sedan för att det kändes å avlägset... :(



Vet inte vad jag väntar på, dock... imorgon kanske? Övermorgon? I övermorgon ska vi ju åka till Ullared, jag och min famij! Inte för serien på tv, vi har ju faktiskt bestämt det ganska längesen ;D



Nu ska jag deppa vidare. Jag har inte uppdaterat något idag för att Internet har krånglat. Mycket.


Cheers.

Kommentarer
Postat av: sarah

Hej hej. Allt bra med dig idag? FAn vad skoj o åka till Ullared vi var där för några veckor sedan :)

2009-11-12 @ 11:07:05
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0