Natt.

En sak måste jag säga innan jag går och lägger mig.

Ni som har egna bloggar måste verkligen tänka er för och läsa genom era inlägg innan ni publicerar dem. Om det finns en liten risk att någon tar illa upp så borde ni inte skriva det. Jag avråder alla att använda komplicerat språk och lyrik när ni inte har en helhjärtad poesi/filosofiblogg. Är det meningen att du ska skriva till dina vänner eller en skara lojala läsare så är det viktigt att du skriver så att de förstår och kan relatera till det du skriver.
Ingen vill läsa en svår text.





Nog om det. Jag har haft det ganska slött på sista tiden. Mycket har känts jobbigt och tråkigt och jag känner mig så trött hela tiden, därför har det inte blivit så mycket uppdateringar på ett tag. Jag hoppas att mina läsare förstår det och fortsätter komma hit. Det känns jättekul att se att ni är så många som har hittat hit, men det skulle vara ännu mer uppskattande och roligt (att skriva) om ni kommenterade lite mer :)



(Och nu blev jag sjukt inspirerad att skriva en berättelse. Vad var det för ord som satte igång min inspiration nu då? Något om att "ingen kommer dit av slumpen". Visst låter det spännande? Fast jag skulle nog inte skriva något om det... haha! Jag har köpt in två böcker dock, så snart ska jag börja skriva i dem! Jag måste verkligen komma bort från datorn lite känner jag ;)



(Bilden har inget med inlägget att göra. Jag hittade den precis och blev lite smått sentimental ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0