Let me in, let me in!

Den här vill jag se!




(Lägg märke till att flickan inte har några fotspår... thihi!)


Helt idiotiskt av USA att köpa rätten att göra en amerikansk remake av Låt den rätte komma in. Originalet har redan sålts i över 50 länder, men den här filmen kommer med största sannolikhet att dra mer uppmärksamhet (och pengar) än den svenska filmen... MEN ÄNDÅ! Jag tycker ju jättemycket om originalet så jag bara måste se denna! Lite kul att de har kopierat manuset rakt av och bara översatt den till engelska... thihi!


Nån mer som vill se den?

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för din kommentar, jag håller med dig fullt ut! Erika var min favorit också! Din teori är klockren... Idol handlar verkligen inte om vem som sjunger bäst, utan om vem som är mest poppis. Att fyran leker diktator är ju ganska självklart..sorgligt men sant! Kram

2009-11-07 @ 01:24:17
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0