IDOL - Min brutala åsikt... höhö

Jag har inte sagt så mycket om årets Idol här på bloggen, men jag tittar varje vecka! Trots att jag hatar kanalen och hur juryns arbete ser ut...




CALLE.

Okej. Vad ska vi säga om denna 21-åriga kille som ser ut som 40 och sjunger gubbrock med axlarna så tätt intill öronen att man får nackspärr av att titta på honom? Ja. Det var nog det. Han har ingen personlighet och verkar inte alls trivas eller ens bry sig om att han har kommit så långt.... hemskt självgod, såg jag i en intervju för några dagar sen... not cool, not cool!


MARIETTE.

Hmm... Mariette, Mariette... bikupan... undrar hur mycket skit som finns i hennes fågelbo? Årsgamla äppelskruttar, kanske? Nä, nu ska vi vara seriösa... re... hon sjunger bra, men hon är alldeles på tok för självgod, precis som Calle.


TOVE.

Okej, alla påstår att hon inte är ödmjuk, vad handlar det om? Är det för det som Tobias skrev? Jag tycker att Tove verkar vara en jättegullig tjej! Hon är charmig och har en personlig röst och ett fantastiskt scenspråk och utstrålning! Go Tove!


ERIK.

Tjejfavoriten. 21-åringen som faktiskt ser ut som 21! Inte illa! Men seriöst, han sjunger inte bra... han har bra utstrålning och så, men när han ska sjunga sådär högt som han brukar göra så låter det förfärligt! Det gör helt ärligt ont i mina öron! Och han är jäkligt självgod. Minus.


Jag tror att Tove kan förora väldigt mycket på att hon kommer att stå med Calle nästa vecka. Tydligen är Calle en ny favorit? Usch, hemska tanke! Jag har fått nog av honom nu...


Och som ni kanske fattat är Tove min favorit ;P

Kommentarer
Postat av: Mariina

Hejsan! Vad trevligt att just du tittade in i min blogg. Hehe, vet du vad? nej jag tror inte det!

Men det är faktist så att Tove är också min favorit.

Hur gammal är du?

Undrade bara.

Kramiz

Mariina.

2009-11-28 @ 08:08:55
URL: http://www.freedreams.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0