Högskola och besöksrekord

Idag sa Sara åt mig att söka in till någon högskola och att börja planera mitt liv... jag var inte alls intresserad av det där eftersom jag inte känner mig redo att flytta hemifrån. Alla utbildningar jag är intresserad av ligger så långt borta, som Stockholm, Arvidsjaur... ja... haha ;) Men sen kom jag ju på att det finns distansutbildningar också. Det slutade med att jag hittade en utbildning för filmmanus, så nu har jag beställt en informationskatalog för den kursen. Hoppas det är lika bra som jag tror det är!



Och nu när jag loggade in och kollade statistiken så hade den stigit drastiskt från tidigare idag. Hela 26 besökare, och jag försöker inte ens! Egentligen är det inte alls många, men det är kul ändå! :)


Kommentarer
Postat av: sarah

Roligt när man får lite besökare utan att anstränga sig lite. Allt bra med dig ?

2009-11-10 @ 12:25:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sara

Förlåt B<3

Men du kom ju iaf på lite bättre tankar och vill distansplugga. Eller hur?



(hur ser man sina läsare?)

2009-11-10 @ 20:00:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0