Första advent

G'day, mates! Det är första advent idag, vilket betyder att det är 4 veckor kvar till jul! Jag har inte ens börjat julpynta än, jag tycker att det är alldeles för tidigt för sånt. Jag vet folk som har tagit fram julgranen redan? Varför? Det är ju inte kul om man gör allt på en gång, julgranen ska inte upp förrän någon/några dag/dagar innan julafton? Det är ju det som är grejen med det hela!



Jaja. Jag ska börja julpynta lite idag. Ta fram ljusstakar, tända första ljuset, dra in den underbara doften från det nytända vaniljljuset... haha mm! Och så är det ju julskyltning! Får se om det är något att "hänga i granen" ;P


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Håller med dig lite tidigt känns det att ta fram dekorationerna, men ljustaken har vi satt upp idag + tänt första ljuset hemma=) Väntar tills i slutet av veckan nästa vecka med pyntet tror jag=)

2009-11-29 @ 16:27:17
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: lina svarar

Tack så mycket för din kommentar! Vilken härlig blogg du har!

2009-11-29 @ 16:46:34
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0