En rundtur på mitt skrivbord...

Hela morgonen (eller ja, från 12:30) har gått åt till att städa mitt rum, eftersom en snubbe som ska tapetsera om lite(!) snart kommer... Hade ju i och för sig varit roligt att få helt nya tapeter, men snåla tant Röd som är vår hyresvärd vägrar ju låta mig få helt nya... trots att dessa är drygt tio år gamla. Det suger, det gör det verkligen.

Men i alla fall, jag tänkte låta er komma in i mitt sovrum. Haha!



(Varför ser det alltid så skabbigt ut?!)

1. Nallen Dani, som jag fick i julklapp av min bror Daniel ;)
2. En sten med texten "treasure", som jag fick i studentpresent av Sara.
3. Foto från studentbalen. Jag, Sara och Louise :)
4. Hunden Cookie. Fick av pappa i Louisiana, döpt efter min roll i GÄ :)
5. Hunden Hamlet. Fick av Louise i födelsedagspresent för nåt år sen.
6. Dalahästen jag fick av farmor i julklapp.
7. Broschyr från högskolan i Sunne. 
8. Broschyr från Shakespeare-veckan i Helsingör. Helt på danska. Lovely!
9. Jag och Louise på Halloweenfest 2008. Jag var flapper och Lollo var hip hipare ;)
10. Penslar från Kina som jag fick av farfar!
11. Hårspray från Toni&Guy (bäst!), torrschampo från Proffs, parfym med äppeldoft från H&M och Libary of Fragrance, Prickly pear (luktar bäst, men inte på!) och Laundromat.
12. Mitt älskade Mulberrydoftljus.
13. Teaterbok... schh...
14. Manus!
15.      JAG MISSADE 15 xD
16. Ramar från Gekås med foton från studenten... ska snart upp på väggen :)
17. Smyckesskrinet jag fick av mamma i födelsedagspresent.
18. Scrapbook med bilder från Glasblåsarns barn och För evigt er.


Mycket grejer men inget skit! Jag älskar allt jag får och 90% av det som finns där är presenter! Ja, förutom kanske pepparkakshuset, leksaksaffären, ekorren, Stockholm-nyckelringen, hyllan (som står på skrivbordet men inte ska göra det... haha!) och klädhängaren (som inte heller ska vara där xD)... och det övriga som jag inte skrev upp... som manusklumpen (som inte ligger i pärmen), tändsticksasken, färgkritorna... ja men ni fattar ;P 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nä.... händer väldigt sällan att man vinner något =) Men ibland så.....



Har du gjort om din blogg???? För visst har väl jag varit inne här flera gånger innan?

2009-11-30 @ 15:07:10
URL: http://eifos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0