16 november

Sista dagen! Vet ni vad det betyder? Jag får tillbaka mitt sovrum idag! Yaay! Jag har tvingats dela rum med mamma ett par dagar nu för att Daniel har varit här... jag kände inte för att dela rum med min storebror, på något sätt känns det bättre att sova med mamma ;P
Tyvärr har mamma enorma problem med snarkningar. Jag säger bara det. Räkna ut resten själv *gäsp*.


Vi har i alla fall hos mormor en sväng. Det är grått och blött ute, men temperaturen är helt okej. Inte så kallt att man fryser rumpan av sig, utan alldeles lagom.



Jacka från H&M, sjal från H&M, jeans från VILA och stövlar från Din sko. Daniel är all Gekås. Haha!


Kommentarer
Postat av: Stine

Kjempefin outfit! :)

2009-11-16 @ 17:25:51
Postat av: Linnea

Du har så sjukt fin blogg!



HAHAH enj. Jag var tvungen. Istället för blogg ska det stå jacka, jag älskar den. Skitsnygg!

2009-11-17 @ 01:09:34
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0