Mirakelmorgon

Som sagt, det är alltid ett mirakel när jag går med på att gå upp innan 13:00, och idag gick jag upp klockan nio! Det är lite sjukt, enligt mig själv, men jag känner mig glad nu, trots att ögonen bara vill sova i två timmar till... eller helst av allt fyra timmar...

Just nu funderar jag på om vi ska sätta upp julgranen imorgon eller i övermorgon. Det är inte roligt att klä granen dagen innan för det är så mycket som ska göras då ändå, och så är det mysigare med julstämning lite tidigare... eller vad tycker ni? Det är ju helt sjukt att det redan är jul, var det inte det typ förra året också?

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; usch för kyla helt enkelt! :o tack! haha, jag känner också att det är helt fel att det bara är 4 dagar kvar till jul.. helskumt :P

2009-12-20 @ 11:32:26
URL: http://www.Ilini.wordpress.com
Postat av: Linnea

Min mor och jag klädde granen för några dagar sen! 8) Vi reser båda bort den 28 och tyckte att det är wasted att ha granen i bara typ fem dagar.

2009-12-20 @ 20:14:08
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0